Výchovný poradce | ||||
Mgr. Barbora HUBÁČKOVÁ | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | 311 577 561 | konzultační hodiny dle telefonické domluvy | |
Mgr. Karolina KŮTOVÁ | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | 602 769 468 | konzultační hodiny dle telefonické domluvy | |
Metodik prevence | ||||
Mgr. Daniela VRŇATOVÁ | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | 311 577 561 | konzultační hodiny dle telefonické domluvy | |
Speciální pedagog | ||||
Mgr. Michaela FILIPOVÁ | Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | 739 083 154 |
konzultační hodiny pro rodiče a kantory dle osobní
a telefonické domluvy
|
|
Poradenské pracoviště spolupracuje s vyučujícími při řešení výchovných i vzdělávacích obtížích žáků, při tvorbě individuálních vzdělávacích
plánů a plánů pedagogické podpory pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami i pro žáky nadané. Zajišťuje poradenské služby
a s nimi spjatou informační a metodickou podporu učitelům, žákům a jejich rodičům.
|
ŠKOLNÍ SPECIÁLNÍ PEDAGOG
Mgr. Michaela FILIPOVÁ
Konzultační hodiny – dle telefonické domluvy
Náplň práce školního speciálního pedagoga:
- nabízí možnost učitelům, žákům i jejich rodičům konzultovat některé problémy, které souvisí se speciálními vzdělávacími potřebami žáků
- zajišťuje vytváření podmínek pro integraci dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
- zajištuje speciální podporu a péči pro žáky, kteří jsou zařazeni do „Plánu pedagogické podpory“ nebo „Individuálního vzdělávacího plánu“
- vedení individuální speciálně-pedagogické péče v rámci školy mimo kmenovou třídu
- úzce spolupracuje s výchovnou poradkyní, školní metodičkou prevence.
- spolupracuje s PPP, SPC a SVP
Učitelé mohou konzultovat:
- doporučení vhodných pomůcek a podpůrných opatření
- volbu vhodných metod spolu s formou reedukace
- společně a průběžně vyhodnocují účinnost navržených opatření a jejich realizace
- školní zralost, výukové i výchovné problémy žáků
Rodiče mohou konzultovat:
- správnou přípravu na vyučování a vedení dítěte
- vhodné pomůcky a formy práce v domácím prostředí
- doporučení vhodných pomůcek a podpůrných opatření
- pomoc s různými výukovými obtížemi a problémy
Žáci mohou konzultovat:
- správnou přípravu na vyučování
- vhodnost pomůcek a organizaci místa a práce při vyučování
- různé obtíže, když se jim nedaří ve škole číst, psát, počítat nebo jen prostě učit